Gyógypedagógiai és pszichológiai szempontú lovasterápia Pazar nevű lovam segítségével. Az indikációkról és az esetleges kontraindikációkról az Oldalak menüpontban olvashatnak.

2011. május 8., vasárnap

Bátorság! :-)

Egy csodát éltem meg ma! Egy konkrét CSODÁT! :-) Azzal a kisfiúval, aki annyira bátortalan volt még 12 foglalkozással ezelőtt, hogy görcsösen kapaszkodott és kapkodta a levegőt - ma ügettünk...!!! Ami olyannyira tetszett neki, hogy 4-5 kört is kellett indítanom a Pazarral! Életében először tettem futószárra: először lépésben, önállóan megcsinálta a malomgyakorlatot, majd amikor megkérdeztem, hogy szeretne-e ügetni, egyből igent mondott - hát nem is csűrtem-csavartam tovább a témát, nehogy a félelmei nyerjenek... De: nem nyertek! A félelmeit ezennel kidobtuk a süllyesztőbe! Büszke vagyok rá, nagyon bátran viselkedett! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése